lørdag 5. september 2009

Ferdig!

Jeg er ferdig i skoledebatter for i år. Har hatt det veldig artig, lært mye nytt, og eid Høyre og KrF flere ganger. Koselig.
Konklusjonen er at ungdom FAKTISK bryr seg om mer enn billigere alkohol og lengre åpningstider på utsalg og utesteder.
Dessuten burde ikke det partiet som sendte oss til Irak, Kosovo og Albania, stemte mot partnerskapslov, ønsker å reversere ekteskapsloven og er motstandere av selvbestemt abort snakke om moral og rettferdighet.

Alta var den beste skoledebatten noensinne. Best publikum, beste ordstyrere, og med unntak av enkelte usaklige debattanter var det faktisk en veldig bra debatt å være en del av.
Hammerfest sin ordstyrer burde lære seg et par ting om å følge taleliste, og å være mindre partisk (hvertfall på slik en åpenlys måte), men jeg tror likevel ikke at elevene lot seg lure.
Hamarøy og Steigen var et fantastisk publikum, som stilte bra spørsmål til Høyre. Savner likevel fra både dem og Hammerfest spørsmål om Rødts politikk, da jeg hadde mye mer å si om den...

Er sliten, og synes derfor at det er litt kjipt med jobbhelg, men er likevel så fornøyd at jeg hr ekstra energi for innspurten i valgkampen.

Sitter nå hos Maren på et knøtt av en maskin, og venter på at hun skal bli ferdig i dusjen. Valgresultater fra skolene jeg og Simon satt i kommer på bloggen når jeg får dem selv. :-D

I kveld skal jeg slappe av og nyte livet!

Ingen kommentarer: