onsdag 11. juni 2008

Løveunger

Oppdatering:
Denne hobbyen er ikke lengre mulig å bedrive med på VGTVs nettsider. Jeg foreslår heller at alle prøver å dra ut i naturen og se på ekte dyr, slik Andreas foreslo i sin kommentar. Ender er koselige.

I dag oppdaget jeg en ny og tryggere hobby enn hva jeg vanligvis ville gått for. Den er avslappende, og jeg kan holde på i flere timer, samtidig som jeg gjør andre ting.
Denne hobbyen er å se på nyfødte løveunger som koser, sover og spiser og er kjempesøte.
Alle burde stikke innom og prøve det ut.

Enjoy;)

4 kommentarer:

Andreas sa...

Jeg bruker å gjøre noe av det samme. Men det går ut på å se på nyfødte lam, i levende live på Nordland Kultursenter. Jeg fikk bare gjort det en, kort gang i år, og det er meget kjipt. Det er knapt noe som er så avkoblende som å se på de søte små som løper rundt og eksperimenterer med å hoppe o.l.

Frida sa...

Ja, men jeg hadde ingen søte nyfødte lam her i går kveld...
Kjiipt at de ikke var ute den dagen vi var der.:(

Jeg stikker kanskje innom i helga;) Når er konserten, og hvordan reserverer man den beste plassen?

Andreas sa...

Konserten finenr sted 19:00. Beste plass er til den som kommer tidlig, men det blir litt tilfeldig, for tradisjon tro blir sikekrt innslipp 18:55 :p

Frida sa...

Jeg skal se om jeg har kommet hjem fra Meløy til da...