torsdag 11. desember 2008

Livet er en stor bølge

Nå er det lenge siden sist. Jeg har ikke hatt passordet til bloggeren, og har hatt en god del trøbbel med å få det tilbake, men nå har jeg funnet inspirasjonen til å starte med å blogge igjen:

http://feminismeibodo.blogspot.com/

Jeg tror at det blir bra når vi begynner å skrive der.

Ellers går livet som det pleier. Vi vant i Saltstraumen saka. Egentlig tapte vi, men så ble ikke folka i miljøverndepartementet så glade, så da ble det veto. Og da ble ikke folka i Bodø AP så glade, men jeg er kjempeglad. Og det er nok de fleste i Saltstraumen også.

Ellers så blir det underskriftskampanje i Bodø City, Bodø By på lørdag. Vi skal sanke underskrifter i så store mengder at man skulle trodd at det var gulrøtter fra den fantastisk dyrkbare jorda ved Rønvika vi sanka. Det er Rønvikjordene som skal reddes, og det er Rød Ungdom (sammen med masse andre folk) som skal redde dem. For ikke å stjele all ære må jeg kanskje også slenge opp en link hvor man kan se hvem som er med:

http://ronvikjordene.no/

Skola er som den pleier, bare travlere. Snart er det julekonsert i Bodø Domkirke. Men nå er det komponering.

Lev vel, godtfolk.

2 kommentarer:

Andreas sa...

Må man vær jente førr å kunn læs den feminismebloggen? Æ har ikke tilgang te den

Frida sa...

Det virker som om den er lukket, uten at jeg vet hvorfor. Vi har uansett ikke skrevet der enda.