lørdag 10. mai 2008

Tivoli i byen

Hvert år i tiden rundt 17. mai er det tivoli og cirkus i byen. Det er helt fra barneskolen av en tradisjon å dra på tivoli enten 16. eller 17. eller kanskje 18. mai.
I år har jeg av en eller annen grunn meldt meg til å jobbe der. Det betaler ikke spesielt godt, jeg vet ikke hvorvidt det er artig, men sånn er det bare. Jeg trenger pengene, og det blir jo en artig erfaring. Dessuten så har jeg tid nå som jeg nesten ikke jobber på Brio.

Jeg skal dra på jobb nå. Avtalte å jobbe der i morgest, første vakt er klokka 17.30. These people move quick.
Håper å få se en gammel venn igjen. En som jeg har savnet.

Og apropos venner som jeg savner fikk jeg en rar oppringing på telefonsvareren min i natt. Hørtes ut som om den kom fra en konsert. Om den som ringte har lyst til å forklare så er det jo bare å gjøre det. Jeg savner deg.

Nok om det, nå går bussen snart, farvel.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Vennen du savner var på konsert i går, men kan ikke huske å ha ringt noen. Moro uhell, var lydkvaliteten bra?

Woy woy

Frida sa...

Lydkvaliteten var absolutt ikke bra. Hørte masse skriking og en del støy som kunne tolkes som musikk. Var selve greia bra? Hvem var det du så.

I går var vi og matet ender (jeg og Hogne) og det kommer det mer om i neste blogg. Med bilder!!!

Yow Yow

Unknown sa...

Det var synd, for selve konserten var bare brabra! Matet dere ender der jeg var med? Kule greier. Du må hilse Hogne i dag! Ha det så kult.

Frida sa...

Men hvem var du på konsert med?
Simen mener at folk bare svarer på 50% av spørsmålene, så jeg får vel spørre en gang til. Hvem var du på konsert med?