mandag 26. mai 2008

Forberedelsesdag i senga

I dag har jeg forberedelsesdag til eksamen som er i morgen, og jeg nyter det. Har så langt kun forlatt senga tre ganger. Den første gangen var for å gå på do, også sto jeg et par timer senere opp for å spise frokost og rydde litt fordi min mor skulle ha et møte her klokken ti. Da alle kom trakk jeg meg tilbake til senga, men sto opp igjen bare 5 minutter etterpå for å hente telefonen for å ringe (og vekke) Hogne og be han komme hit. Noe han ikke gjorde. Etter det har jeg ikke forlatt senga en eneste gang, så jeg får vel liggesår snart.

Jeg har ikke egentlig så mye å forberede meg på, fordi jeg føler meg ganske trygg på alt stoffet vi skal ha om. Burde kanskje skaffe meg passer og gradskive, i tilfelle liksom, men det kan jeg gjøre litt senere. Nå skal jeg bare drømme om min fantastiske sommer.

Som mange vet hadde jeg og Hogne egentlig tenkt å dra til Praha i sommer, men etter at Åsmund var i Bodø og snakka om sommerleira til Rød Ungdom har vi ombestemt oss. Vi skal nemlig til Utøya hvor det blir sommer, sosialisme og forhåpentligvis sol. Og det blir bra, tror jeg. Vet jeg. Hva er vel bedre enn en haug med engasjerte ungdommer?

Og det som bedre er er at jeg skal besøke Mikkel i Tønsberg. Helt sjukt, fordi nå har jeg ikke sett han siden han var her sist sommer, og det blir så fantastisk å møte han igjen! Og vi skal på Slottsfjellfestivalen og være der, også skal jeg være ei uke hos han, og det blir bra. Også håper jeg på å få møte hans søte lillesøster.

Neste helg skal jeg og Hogne på telttur. Det blir skikkelig koselig, tror jeg. Praha kan vente til høsten, vintern, påska, våren eller neste sommer, men telttur i eksamenstida er en fin tradisjon (Blir hvertfall tradisjon da dette er andre året på rad) og dette året går turen til Mjelle, hvor det er midnattsol til helga. FANTASTISK! Så ting er bra, som alle forstår, og nå skal jeg se litt på House, også skal jeg sove.

Snakkes!

Ps: Hvis jeg gidder kommer det en liten evaluering av kanonrocken utpå dagen, men jeg har så vondt i nakken etter Sweetums' opptreden der, så det kan hende at det må vente.
DS!

Ingen kommentarer: